חידוש לוגו עבור אוליאנה פיכמן, מנהלת “פלא” – פלטפורמה ללמידה אינטראקטיבית. פלטפורמה חדשנית המציעה קורסים דידקטיים דיגיטליים לילדים.ות צעירים.ות. ייחודיות הפלטפורמה בכך שהקורסים בנויים עבור הילדים.ות עצמם.ן, ללא צורך בתיווך מורה/הורה.
מימין – הלוגו ההתחלתי של העסק
משמאל – הלוגו המחודש
על מה שמרנו? השם הראשי של העסק והשימוש בצבעי בסיס (אדום, כחול, ירוק).
מה שינינו? המטרה הייתה להתאים את הלוגו לדרך החדשה אליה יצא העסק. הלוגו הקודם התאים לעסק כשהמוצרים שהציע היו דפי עבודה וחוברות מודפסות. אך כעת, כאשר העסק התרחב לבניית קורסים דיגיטליים לילדים.ות ולשימוש בטכנולוגיות חדשניות – היה צורך בלוגו שישקף את כל אלו. כעת, בלוגו משקף ארבעה ערכים עיקריים: חדשנות, דיגיטציה וקסם הילדות.
ברגע שרואים את הלוגו מיד ניתן להבין מהו מוקד העסק – למידה אינטראקטיבית עבור ילדים.ות, אשר נעשית דרך כלים דיגיטליים. הלוגו מופיע בכל המוצרים של הפלטפורמה והוא אף עבר הנפשה בידי עורך הוידאו הללי אשכנזי. תראו איזה יופי!
במקרה זה לא מדובר רק בלוגו, אלא במיתוג שלם סביב הלוגו הזה. תוכלו לעיין בעמוד הנחיתה קורס הקריאה מבית פלא ולראות את השפה הגרפית שבנינו עבור העסק.