נעים מאוד,

שמי קטיה פובזנר. אני מורה להוראה מותאמת, רכזת, מנחה ומדריכה בחינוך הלשוני בעברית. במקצועי השני אני מעצבת גרפית של כלי הוראה. במסגרת זו אני יוצרת עיצובים עבור הענפים השונים בעולם החינוך, גם עבור אנשי ונשות חינוך נפלאים.ות בשטח וגם עבור כלים מקוריים משלי – מוזמנים.ות להציץ בתיק העבודות.

אני מאמינה מאוד בשיתופי פעולה ובשיתוף ידע. כל הקבצים באתר הינם חינמיים לשימוש חופשי בשטח. ישנם גם כלים שהוצאתי לדפוס וכעת תוכלו לרכוש אותם בתוצרתם האיכותית ביותר, מוכנים לשימוש ועם משלוח מהיר לסביבתכם.ן – תוכלו להזמין אותם כאן

אני מאחלת לכולנו הרבה הצלחה ונועם בעבודה החינוכית, במגוון מסגרות החינוך – בבית הספר, בבית, בקליניקות ובחוגים. מוזמנים.ות לעיין באתר ולהשתמש בכל הטוב המוצג בו.

אם אתם.ן מעוניינים.ות ביצירת כלי חינוך משלכם.ן – מוזמנים.ות מאוד לפנות אליי או אל צוות ההפקה שלנו בעמוד “עיצוב בחינוך הפקות“. התמזל מזלי ומצאתי את אנשי ונשות הצוות הטובים.ות ביותר בתחום ואני מאושרת שנוכל לתת כעת מענה רחב ושלם למוצרים הנפלאים.ות שלכם.ן.

לסקרנים.ות – רשימת קורות חיים מתומצתת:
בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד וביולוגיה, תואר שני בלקויות למידה (עם תיזה מרתקת), תעודת הוראה לחינוך המיוחד, תעודת אבחון לקויות למידה ותעודה בעיצוב גרפי. עבדתי וממשיכה לעבוד במגוון מסגרות חינוכיות (בתי ספר, חינוך רגיל, חינוך מיוחד, מועדוניות, קליניקות, עבודה פרטית ומה לא) ונהנית מכל רגע של עשייה ♥