סיפור של יום כיפור | פוסטר וקרדיטים לסרט

סיפור של יום כיפור
פוסטר וקרדיטים לסרט

פרויקט מיוחד במינו וקרוב לליבי. הסרט מציג ילד עם אישיות מלאה וחיה, זאת לצד קשייו החברתיים. ביום כיפור גיבורינו מצטרף למסע אופניים כיתתי. בסרט רואים את חוויותיו, ההצלחות והאכזבות.

הסרט צבוע בצבעי תכלת וכתום של ערב ומשחזר את השקט המיוחד של יום כיפור המהול בצלילי שרשראות האופניים.

הפוסטר גם הוא צבוע בצבעי הסרט ומתמקד לא בפני הדמויות, אלא דווקא באופניים, צללי הילדים.ות ובכביש. באופן זה נוצרת תחושה של תנועה ומודגש המסע של גיבור הסרט. ניתן עדיין לזהות את הדמות הראשית על פי הג’קט בו מופיע הנער לאורך כל הסרט.

הכותרת נבנתה על בסיס הגופן בו נכתבו כתוביות הסרט. הגופן: מטריצה של אתר פונטביט – אלו הפסים העבים החיצוניים. הקווים הפנימיים הדקיקים נוצרו בעבודה ידנית ובהתאם למתאר הגופן המקורי על מנת לייצר קו כפול, אשר מרמז על פסי הטלית ועל ייחודו של יום כיפור במסורת היהודית – ובמקרה זה היכן שהחילון פוגש את הדת.

שמות יוצרי.ות הסרט והשחקנים.ות בולטים בצבע לבן על גבי רקע הערב.

פרויקט מיוחד במינו וקרוב לליבי. הסרט מציג ילד עם אישיות מלאה וחיה, זאת לצד קשייו החברתיים. ביום כיפור גיבורינו מצטרף למסע אופניים כיתתי. בסרט רואים את חוויותיו, ההצלחות והאכזבות.

הסרט צבוע בצבעי תכלת וכתום של ערב ומשחזר את השקט המיוחד של יום כיפור המהול בצלילי שרשראות האופניים.

הפוסטר גם הוא צבוע בצבעי הסרט ומתמקד לא בפני הדמויות, אלא דווקא באופניים, צללי הילדים.ות ובכביש. באופן זה נוצרת תחושה של תנועה ומודגש המסע של גיבור הסרט. ניתן עדיין לזהות את הדמות הראשית על פי הג’קט בו מופיע הנער לאורך כל הסרט.

הכותרת נבנתה על בסיס הגופן בו נכתבו כתוביות הסרט. הגופן: מטריצה של אתר פונטביט – אלו הפסים העבים החיצוניים. הקווים הפנימיים הדקיקים נוצרו בעבודה ידנית ובהתאם למתאר הגופן המקורי על מנת לייצר קו כפול, אשר מרמז על פסי הטלית ועל ייחודו של יום כיפור במסורת היהודית – ובמקרה זה היכן שהחילון פוגש את הדת.

שמות יוצרי.ות הסרט והשחקנים.ות בולטים בצבע לבן על גבי רקע הערב.

סרטון הכתוביות שקט וממשיך את הדממה בה מסתיים הסרט. לצד שמות המשתתפים.ות ביצירת הסרט מופיעים איורים מתוך הסטורי-בורד. איורים אלו צוירו כדי לתכנן את סצנות הסרט ומציגים באופן חי ומדויק את מאורעות הסיפור. הבחירה בסגנון נייר קרוע וסלוטייפ שצירפתי לאיורים המקוריים מציגה את האיורים באופן נטורליסטי. זאת בהתאם לאופיו של הסרט.